Blandningar mellan kallingar och foglossning.

Mycket som händer just nu. 
Ryggen tar mer och mer stryk desto mer jag jobbar. Barnmorskan och sjukgymnasten trodde det var starten på foglossning. Så ligger på min värmedyna och äter Alvedon. Livet på en pinne.. 
 
Tvätten är överfull i tvättkorgen och ibland hoppas jag att den ska tvätta sig själv, men istället bygger man ett större berg. Jag som lever i ett stadigt förhållande med en växande mage tycker inte det är särskilt bekvämt att sova i spetstrosor fick lov att sno sambons kallingar att sova i. Kändes sjukt olustigt men det gick att somna i dom också.. (ja, de är dags att tvätta och nej, jag sov bara i dom)
 
Magen växer, hjärtljuden lät fina hos barnmorskan. Och nu är det äntligen fredagskväll med x-factor. Jag menar, snygg Andreas är ju med :) höhö.. 
 
Kärlek Och massa kärlek till min sambo som kämpar på. 
Och massa styrka till underbara Jessica som snart blir mamma! <3
 


Nu vill jag kommentera på allt!! :)
ääh, strunta i tvätten om du inte orkar! sambons kallingar funkar bra, jag har köpt stora "mormorstrosor" för det ÄR bekvämare, satan vad gött! :)

Gud, dina ord gjorde mig glad och nervös. fattar det inte själv, jessica-mamma? HÄFTIGT! :)

styrka och kärlek till dig med raring1 <3

2012-10-09 // 13:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback