Lista..

Ligger i soffan, tryckt i mig en ny Alvedon. Känns som att de är lite feber som smyger runt i kroppen. Samtidigt är de något som händer i magen.. Lilla bebis som sparkar (tror jag).. Svårt att avgöra. I brist på annat kommer en lista. 
 
 
Är du:  
1. Är du singel? Nej :)
2. Är du lycklig? Kan inte bli lyckligare, jo. Om ryggen slutade verka.
3. Är du uttråkad? Ja lite, inväntar min sambo som snart slutar jobba.
4. Är du ledsen? Nej.
5. Är du italienare? Nej, men lite indiskt finns allt i mig.
6. Är du gravid? Ja, snart inne i vecka 19.
7. Är du full? Nej, det var längesen nu.
8. Är du en cooling? Absolut.. ;)
9. Är du från Irland? Ehm, nej.
10. Är dina föräldrar gifta? Haha.. Nej.
 
 Kärlek:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Klart, de var extremt mycket feeling mellan mig och R i början.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Om jag har.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jaa.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Varje dag! :) 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet..
7. Är du kär? Klart jag är, han gör mig så sjukt glad! 
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, om det blir på en strand i en solnedgång.
 
10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? En härlig mix.
2. Hår eller ögon? Ögon. 
3. Katt eller hund? Har katt, men vill ha hund också. 
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Några få underbara fina vänner.
5. TV eller Internet? Internet!
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-Cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Saknar utekvällar med gänget, men älskar hemmakvällar. 
8. Pengar eller lycka? Lyckligare än lyckligast...
9. Dag eller natt? Dag.
10. MSN eller mobil? Haha, mobil. 
 
10 ”Har du nånsin…”  
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Haha, ja! Jag var typ 13 år.
2. Brutit ett ben? Nej, tack och lov! *Peppar peppar*
3. Gjort nåt du ångrar? Absolut.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag SKA göra det någon gång i mitt liv. När jag vågar det vill säga...
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr,  men det har lett mig hit.
6. Ätit en hel tårta? Nej nej nej. Äter inte tårta.
7. Gjort bort dig offentligt? Haha, vem har inte?
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Har ett väldigt rörigt förflutet mellan killar.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Usch ja...
10. Velat försvinna? Vem har inte? 
  
Smått och gott :
Vad såg du på tv sist? Snygg Andreas (x-factor)
Vems blogg läste du sist? Spiderchick.se
Vad åt du sist? Macka med leverpastej.
Vem pratade du med sist? Min katt Harry
Vem ringde du sist? Sjukgymnasten.
Vem messade du sist? Älskade Robin!
Vad läste du sist? Ett sms...
Vem pussade du sist? Robin.
Vem kramde du sist? Mina myskatter Harry & Alfons .
Vem bjöd du sist på något? Oj.. ?
Vad köpte du sist? Mat mm.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback