Med blandade känslor.

Tiden går. Är i vecka 21 . 
20 hela veckor har gått och är officiellt halvvägs in i graviditeten. Det känns helt fantastiskt och skulle verkligen inte kunna ha det bättre. 
 
Den 6:e november lyfter vårt plan mot Thailand. 
Är lite nervös för flygresan pga det lär bli många toalettbesök, helt plötsligt är blåsan minimal och man springer och kissar hela tiden. Annars så ska det bli fruktansvärt skönt att komma iväg mot bra väder och mycket avslappning. Ska ha två sköna veckor där jag ska tjocka på mig lite ;) 
 
 
I övrigt: 
Min sambo är fortfarande världens bästa som ställer upp i vått och torrt! Kan inte begära mer. 
Älskar dig ♥
 
Tycker en klok vän skrev något ytterst viktigt i sin blogg här om dan. 
Bara för att man är gravid går man inte under jorden, man försvinner inte frånverkligheten , men man är trött. Hela kroppen går igenom en stor förändring. Även om man valt det själv eller om det var oplanerat så finns man fortfarande. 
 
Även om man bytt bort glammiga festkvällar i högklackat. Man dricker inte länge shot i baren, utan tar i stället en cola i soffan. Men man lever fortfarande, vi finns! Det går att träffas i soffan, på ett fik var fan som helst över en kopp the.. 
 
Men det är bara fester som snurrar i mångas huvud och då är man inte direkt bjuden medans sambon gärna får komma över. Japp, de stör mig och min graviditet mycket! Jag lever, jag finns också! 
 
Så, då var de ute också! Ni andra, fina vänner. Er älskar jag! 
Men mest av allt min fina Robin ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback