Ain't good enough for you.

 Känner mig tom.
Tom på känslor. Graviditeten tär på kroppen, den tär på tålamodet av att vara stark. Känner mig riktigt på botten just nu. Ingenting duger.
 
Hormonerna spelar mig ett spratt, inte för att du gjort något fel. Absolut inte, men vill lägga mig under täcket att gråta. Rädslan att stå ensam står mig upp i halsen och ännu mer rädd är jag när klockan är närmare tre och jag är fortfarande ensam i sängen. Jag kollar på telefonen som är tom på sms.
 
Där flög i tankarna iväg, till någon helt annan planet. Jag är trött, vill gråta. Men döljer rädslan med skratt när du kommer hem. Bygger upp den lilla fasad som finns och håller masken. Alla tankar bara flyger runt, varför kom du inte hem efter jobbet. Och vem skulle du träffa i stan en lördagsnatt efter jobbet. Eftersom tanken på att åka hem inte verkade finnas..
 
Samtidigt förstår jag att du inte ville väcka mig, men vi gick igenom samma historia för ett tag sen. Jag vaknar mitt inatten av att du inte är hemma och jag har ingen aning om var du är eller vad du gör..
 
Du säger jag är den enda.
Vissa dagar blir dina handlingar starkare än ord.
 
Just feel that I'm Anin't good enough for you.
 


oj, kära du. dina hormoner spelar dig verkligen ett ordentligt spratt, ungefär som mina.
man är ledsen just då, efteråt sen kan du skratta åt det.
jag är inte rätt person att säga det, men det blir bättre. man är känslig nu, jag med!
du och R är så bra för varandra och ni kommer vandra genom den här resan tillsammans, och när nästa resa börjar vandrar ni fortfarande tillsammans!
KRAM OCH KÄRLEK till dig och magen! <3

2012-09-23 // 19:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback