Lycklig!

Tiden bara springer iväg. 
Det är svårt att Sanna upp och ta vara på tiden. Det känns nästan som att man jobbar dag som natt. Lediga dagar så lyckas jag knappt flytta mig från sängen. Mycket produktiva dagar med andra ord. 
 
Här växer det så det knakar, även däräss är de svårt att hinna med. På ett sätt har jag längat men samtidigt så vill jag stoppa tiden lite. Idag är de 20 dagar kvar tills vi ska få en riktig bild. På vår skatt <3 
 
Jag måste hylla min fantastiska sambo som kämpar med mig. Han handlar, tvättar, städar & fixar mat etc. Han är helt underbar och utan Robin hade jag aldrig orkat. Han kämpar och är hur duktig som helst. Älskade älskade sambo <3
 
Sen är de snart dags för att åka neråt igen, mot Halmstad. För att fira 'morfar' 60 år. Och givetvis mysa med släkten, sen den 6 nov. åker vi till Thailand. Nu längtar jag. 
 
Puss & kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback