This is life.

Haft några riktigt härliga dagar - trots att sambon spenderat timmar på jobbet.
 
Igår var jag & Alice på tjejkväll hos Evelina, det var vi tillsammans med Jennie & Johanna. Blev bjudna på massa gottigheter, sätter sig som ett smäck på magen antar jag. Men nu jävlar ska jag kämpa så att kläderna kommer på igen..
 
Vi bestämde i alla fall att vi ska ha tjejkvällar oftare och har även planerat att ha ett "sex-party". Wiho! Bara vi tjejer ihop med vin/cider/öl och såklart en jävla massa sexleksaker/sexsnack. Perfekt nu när en kompis ska börja sälja detta. Hihi!
 
Eftersom Alice är en pigg & nyfiken liten tjej (och jag är sällskapssjuk) gick vi till öppna förskolan idag. På onsdag har dom det anpassat för barn mellan 0-1 år. Så vi som gick i föräldragrupp ihop bestämde för att träffas där nere. Så de blev babysång, förlossningssnack och så massa bebisgos såklart. Vi har även hunnit med en timmas kvällspromenad & lite hemmafotografering. Ska försöka fota imorgon också, lite bilder ihop med Robin.
 
 
Bjuder på favoritbilden från ikväll.


» Katja

Så söt liten tjej.. vad mycket hår! =D
Min son föddes med mycket hår men det börjar slitas bort nu, hur var det med dottern?! Om det slets bort, när började det tjockna igen?! =)

Svar: Har haft lyxen att hennes hår aldrig slitits bort. Var tjockt och långt vid födseln och de växer som ogräs :) snart kan hon ha tofs. :)
johannasamuelsson.blogg.se

2013-05-21 // 14:21:09

Gud vilken sötis!! :)

Svar: Tack! :) Mitt lilla charmtroll.
johannasamuelsson.blogg.se

2013-05-22 // 08:27:45

Vilken goding! :)

Svar: Tack Tack :)
johannasamuelsson.blogg.se

2013-05-22 // 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback